Rabu, 11 Jun 2008

3 Jamadil Akhir 1429, Sabtu

Semalam aku jumpa kump Rabbani… siap amik gmbr, dgn otograp skali.. hehehe.. rugi aku x naik pentas nyanyi lagu Intifada’ tu, leh dpt hadiah.. cd album terbaru diorg n majalah asuh.. hehehe.. tp nk wat camne? Aku kan pompuan.. jeles nye aku tgk 2 org budak tuh.. fifa, 5 tahun… dapat majalah asuh. N anwar ( x tau la umo bape ) dpt cd tuh.. x aci r.. si anwar tuh tgk lirik. Baek aku lagi… x yah tgk lirik pown x pe… hehehe.. ( bkn saje cakap tau… mmg aku ingat lagu tuh… selalu sgt dgr dlm laptop.. hehehe… )

( mengeluh jek keje aku ari nih… ) aku cam takde keje laen je nak wat.. asyik kemas barang je… bosan r.. bg la enjoy ckit ngan kengkawan… baru best… ( eh.. cam lupa something je… amende erk? ) ye lah.. kan aku nak balik mesia? Brp minggu je lagi… kene lah kemas.. especially aku, sbb 13-18 hb ni aku nk g umah kawan aku, Mira.. adik aku jeles kat aku sbenonye.. tu yg die kate kitorg ade “GIRLS’ MEETING”.. padahal just teman kwn aku tu je… baru best drp sorang2 je kat umah nih… ( pompuan r… hehehe… maklumlah, aku ni kan satu2nya anak pompuan, anak sulung plk tuh… ) someone told me yg die nak jemput aku kat ep0rt nanti.. ngan kwn2 die.. ntah sape kwn die nak bwk tuh… lantaklah… asal, aku leh sampai ke negaraku, Malaysia.. keranamu Malaysia, aku Ingin pulang kepadamu… dan, keranamu Malaysia, aku takut… Kerana kau dihuni oleh antara makhluk2 yg tlh membuat ku ‘benci’ padanya, dan… di situlah juga terhuninya orang2 yang kusayangi…

Aku tringat plak kat sepupu aku, kak pija… kesian kat die.. baru sthun lbh kawen, suami die dah kembali kepada Yang Maha Pencipta… Allah lebih menyayangi Abg Arif… kepada kak pija, Bersabarlah dan perbanyakkanlah berdoa agar Abg Arif termasuk di kalangan org2 yg soleh. Setiap makhluk Allah pasti akan menemui ajalnya. Apapun, Al-Fatihah utk Arwah Abg Arif…

1 ulasan:

Muneerah berkata...

owh!yer x yer..ko nk gamb masa ri2 eh? aku luper ar...
nnti aku bg klau betul2 free

slm pada smua